První dojmy ze Saints Row 3

Před pár dny jsem si půjčil hru Saints Row 3, i když jsem hrál oba díly předtím, nějak se mi do trojky nechtělo. Né že by byly předchozí díly špatné, ale trojka už nemá české titulky jako dvojka a bohužel nestíhám hrát ani to co mám v poličce. A teď musím říct, že jsem neudělal chybu. Saints Row 3 se jeví jako opravdu skvělá hra, která má jen jediné mínus, chybějící čeština. Přesně tohle dokáže člověka nasrat, navíc když ví, že díky češtině v Saints Row 2 jste se těm jejich kecům mohli pořádně zasmát, ale teď jsem z toho jako jelen. I když vím o co v té hře jde, docela chápu i ten příběh, bohužel si nedokážu tak dobře přeložit všechno co říkají, takže mám z toho poloviční zážitek. Navíc když angličtina má cca 1-2 sprosté výrazy, které se dají přeložit asi na milión způsobů.


Nakonec teda něco k té hře. Začátek je opravdu dotažený k dokonalosti, vyplítváte několik desítek zásobníku, zabijete cca 200 nepřátel a nakonec odpálíte několik těch vrtulníků. Prostě zažijete takový normální den. Vytvoříte si svojí postavu a pak vás čeká několik desítek hodin zábavy. Město mi zatím přijde docela malé, řekl bych že dokonce menší než v SR2, ale možná se pletu. Zato graficky je hra o dost dál oproti předchozím dílům. Nečekejte žádné GTA IV, ale má už k tomu blízko, tipuji že Saints Row 6 už bude na úrovní GTA IV. Zato obsahu je o dost více právě v Saints Row 3, spousty aktivit, spousty úkolů, možností, vylepšování, upgradování zbraní, tuningu... ta hra snad obsahuje vše co vás napadne a to se musí ocenit.

Tím moje dojmy končí. Saints Row 3 je povedená hra, která si zaslouží vysoké prodeje a zájem hráčů.

Komentáře